12.7.2024

Ensimmäinen lomaviikko

Aloitin poikien kanssa kesäloman 1.7. lomaillaan kaksi viikkoa keskenään ja sitten Joni liittyy lomajengiin. Maanantaina 1.7. mentiin aamusta mun vanhempien luokse kylään ja itse piipahdin välillä skanssissa ostoksilla. Tultiin välillä kotiin ja illemmalla mentiin katsomaan Jonin isän uutta asuntoa ja autettiin netin yms laitossa. 

Tiistaina 2.7. mentiin Maskuun kummipoikamme luokse leikkimään. Iltapäivällä mentiin Felixin kanssa uimaan Kupittaan maauimalaan kun mummi tuli leikkimään Alexin kanssa. Illalla Alexilla nousi kuume eli keskiviikon suunnitelmat leos leikkimaasta täytyi unohtaa. 
 

Keskiviikkona 3.7. oltiin siis vain kotona ja keksittiin tekemistä sisällä. Ennakkoon tilatut kauppakassit käytiin hakemassa päikkärien jälkeen.  

Torstaina 4.7. Aamupäivällä käytiin naapurissa Jonin tädin luona kylässä. Mun vanhemmat tuli päivällä hakemaan Felixiä ja he lähtivät yhdessä mökille pariksi yöksi. Ilta vain leikittiin kotona Alexin kanssa kun oli vielä pientä lämpöä. 
 

Perjantaina 5.7. Felix vietti mukavaa päivää mökillä isovanhempien kanssa kun taas minä ja Alex ulkoiltiin sekä käytiin kaupassa ja ostamassa mansikoita. Iltapäivällä Jonin isä tuli meille kylään. 

Lauantantaina 6.7. minä, Joni ja Alex lähdettiin heti aamusta mökille. Alex tykkäsi touhuta mökillä ulkona ja sisällä ja etenkin leikkimökki oli hänen mieleen. Mun äiti teki myös mansikkakakun mun seuraavan viikon nimppareita varten. Joni ja Alex lähti neljän maissa ajelemaan kotiin kun taas minä jäin Felixin kanssa vielä yhdeksi yöksi mökille. 
 

Sununtaina 7.7. lähdettiin aamupäivällä Huittisiin ostoksille kun äidin piti päästä ruokakauppaan ja kierrettiin samalla muutamat muutkin "tilpehööri"kaupat. Ostin joka kaupasta jotain: S-marketista karkun limppua, säästömarketista bussin ja vanhan ajan auton, jonka annoin Alexille tuliaisiksi, Pick N Paysta ostin huultenrajauskynän ja kukkaklipsun sekä tokmannilta hansikkaat. Mökillä vielä syötiin ja kahviteltiin ja sitten lähdettiin F kanssa mun isän kyydillä kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti