10.12.2018

Omat joululahjatoiveet

Nyt kun on oma lapsi niin ei kukaan oikein enää kysy mitä minä haluan lahjaksi, mutta mietin muuten vain mitä voisin haluta. Jouduinkin toden teolla miettimään mitä oikeasti haluan ja tarvitsen, koska en usko että kukaan kuitenkaan ostaisi pihan asfaltointia tai paljua pihalle? Kakski kollaasin kuvaa olen lainannut netistä, laitan alle linkin, josta pääsee tuotteen sivulle.


1. Tarvitsisin todella toppapuvun, jolla tarkenen ulkoilla Felixin kanssa pakkasilla. Hyvät kengät löytyy, mutta vaatetus on puutteellinen. En löytänyt tähän hätään edes mitään mieleistä mallia, ku en ole ikinä ennen katsonut itselleni varsinaista toppapukua. Sen verran kuitenkin tiedän, että haluaisin lyhyen takin ja housujen tulisi olla mustat.

2. Haluaisin Mia Designin hopea raidallisen vaasin, koossa M tai L. Vaasi on mun mielestä sen verran hintava etten ole viitsinyt itselleni sellaista ostaa.. Tälläisestä olen haaveillut jo pitkään.
https://miadesign.fi/tuote/omaggio-vaasi-l-hopea/

3. Police the legendary scent -hajuvesi. Sain tästä tuoksusta näytteen Bette Boxin mukana ja ihastuin tähän tuoksuun. En varsinaisesti tarvitse hajuvettä kun niitä on jo jonkun verran, mutta tämä tuoksu on vaan ihana! En löytänyt hyvää kuvaa netistä, joten kuva on saamastani näytteestä.

4. Haluaisin Wellan shampoon ja hoitoaineen. Wellalla on mun mielestä parhaat hiustenhoitotuotteet. Olen nyt kokeillut muita merkkejä, enkä ole tykännyt, vaikka osa niistä on ollut myös kampaamotuotteita.
https://www.mankind.co.uk/wella-professionals-brilliance-duo-for-coarse-coloured-hair-shampoo-conditioner/10658744.html

5. Myös Bette Boxin tai jonkun lehden kestotilaus olisi kiva, koska ei niitä itse tule tilattua tai juuri ostettua. Mieleisiä lehtiä on esim. Kaunes ja Terveys tai joku vauvalehti. Sain Jonilta syntymäpäivälahjaksi puoleksi vuodeksi Bette Boxin, on kivaa kun kuun alussa tuli sisällöltään yllätys paketti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti