2.12.2018

Aviomies vastaa: 33 kysymystä minusta

Olen muutamissa blogeissa viime aikoina nähnyt näitä miehet vastaa kyselyitä, ja kysyin Jonilta voisikohan hänkin vastata näihin ja mun yllätykseksi hän suostui heti! Jotenkin oletin, että suostuminen vaatisi edes pientä suostuttelua, mutta ei. Pidemmittä selityksittä mennään suoraan kysymyksiin ja vastauksiin.

1. Mitä oikeasti ajattelit minusta ensitreffeillämme?  
Mitkä oli meijän ensitreffit? No aattelin et ai ku kivaa. Tiiäks sillee?

2. Nauranko vitseille, mitä en oikeasti tajua?
Kyl mä luulen.

3. Pidänkö halailusta?
Pidät vaikket pidäkkään.

4. Halusinko pienet vai isot häät?
Isot.

5. Olenko koskaan rikkonut lakia?
Oot.

6. Millainen on voileipäni?
No se on ruisleipä. Juustoo, kinkkuu ja kurkkuu.

7. Millaista musiikkia kuuntelen?
Nrj.

8. Mitä pelkään?
Ihan kaikkea.

9. Kestänkö stressiä?
Kyl sä varmaan kestät.

10. Oudoin tapani?
Mikä niistä? No ei sul oo mitään outoja, sul on vaan sellasia omia tapoja kuten lakanoiden viikkaus on aika mielenkiintosta..

11. Mihin työhön et missään nimessä laittaisi minua?
Putkimieheks ku sua ällöttää kaikki.

12. Jos saisin viettää päivän jonkun kuuluisan, elävä, kuolleen tai ihan kenen kanssa tahansa. Kuka se olisi?
Mun kans? No sit sä haluisit varmaan jonkun JLon kans viettää päivä. 

 

13. Voittaisin lotossa, mitä tekisin rahoilla?
Laittaisit säästöön.

14. Mikä väri vastaisi persoonaani ja miksi?
Musta tai valkonen, koska siinä ei sekoteta mitään et kaikki on niinku järjestyksessä.

15. Mikä minua ärsyttää eniten muissa ihmisissä?
Suurinosa.

16. Mikä on suosikki roskaruokani?
Hampurialainen.

17. Rumin vaatteeni mistä minä pidän, mutta sinä et?
Noi sun yöshortsit.

18. Mikä oli viimeisin tekstiviesti minkä lähetin sinulle?
"#eihoida"

19. Kun olen kipeä, haluanko että minua hoidetaan?
Joo, sulla on maailman pahin Man Flu.

20. Kun riitelemme miten käyttäydyn?
Emmä tiiä, mökötät.

21. Menemme ravintolaan, mitä tilaan?
Hampurialaisen.

22. Minkä asian äärellä voisin viettää tuntikausia?
Simssin.

23. Mikä saa minut todella vihastumaan?
Sut saa vihastumaan melkein kaikki, ainakin törttöilevät autoilijat.



24. Entäs piristymään?
Lahja.

25. Millainen olen vaimona?
Samanlainen kun tyttöystävänäkin. No, ekana tulee mieleen huolehtiva.

26. Kumpi sanoi ensin “rakastan sinua” ja missä se tapahtui?
Minä sanoin sängyssä.

27. Mitä teen heti ekana aamulla?
Imetät, ja laitat kahvinkeittimen päälle.

28. Millaisia vaatteita käytän kotona?
Kotivaatteita.

29. Mitä kotiaskaretta en osaa hoitaa?
Sä osaat, mut et mielellään puhdista viemäreitä.

30. Kumpi määrää kaapin paikan?
Minä, riippuu kaapista ja asiasta.

31. Mikä on paras luonteenpiirteeni?
Iloisuus.

32. Entä paras piirre ulkoisesti?
Kokonaan päästä varpaisii.

33. Ihanin yhteinen muisto?
Hääpäivä ja Felixin syntymä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti