7.4.2020

Julkaisen kirjan!

Tai oikeastaan julkaisen kirjasarjan, josta olen kirjoittanut jo 5 osaa ja kuudes on vaiheessa. Teen nimittäin blogiteksteistäni kirjat ja yksi vuosi on aina yksi kirja. Teen kirjat ifolorilla ja kopion sinne tekstit sellaisena kuin olen ne kirjoittanut ja lisään kuvat. Pyrin tekemään identtiset blogin kanssa, mutta välillä laitan kuvia lomittain, koska en halua tuhlata yhtä sivua siihen, että siinä on joku yksi pikku kuva.

Miten päädyin tähän? No, vuosi sitten kun stressasin bilirubiini arvoja niin sanoin Jonille, että jos mulle sattuisi käymään jotain ennen aikoja niin voisiko hän tulostaa tai jotenkin säästää mun blogin tekstit Felixille ja mahdollisille lapsenlapsille, jos heitä sattuisi kiinnostamaan tietää musta enemmän. Tämä blogi on hyvä keino hieman tutustua, vaikka tänne kirjoitankin ehkä 2% mun elämästä, mutta silti. 

Aina välillä kävi mielessä, että jos teettäisinkin kirjat blogivuosista niin ei Jonin tarvitsisi enää miettiä tulostaako vai mitä tekee, koska ne olisi jo valmiina. Lykkäsin ja lykkäsin tätä projektia, mutta nyt tämä korona sai mut aloittamaan! Tämä on melko hidasta, mutta kokoajan sujuu nopeammin. Kohta on vuosi 2015 valmiina, ja sitten seuraavan vuoden pariin!

Kuva vuodelta 2015

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti