31.7.2019

Viikko mun kanssa - Day 7 & 8



Sunnuntaina oli päivä 7 ja aiheena feat, eli piti ottaa videolle joku mukaan. En pystynyt tätä toteuttamaan, koska oltiin Petäjävedellä yötä ja lähdettiin aamupalan jälkeen ja koko päivä meni pitkälti autossa ja vain Jonin seurassa. Joni ei tietenkään innostunut videoon osallistumisesta, koska hän ei itse ole ollenkaan somessa. Kun tultiin kotiin täällä oli mun vanhemmat ja tiettyFelix, mutta ei siinä kohtaan tullut mieleen mitkään somehaasteet! :D Joten tämä jäi mun osalta tekemättä.


Maanantaina oli päivä 8, joka oli extra päivä, jossa kerrottiin fiiliksiä tästä haasteesta. No en tätäkään pystynyt maanantaina toteuttamaan, koska multa revittiin viisuri ja puhminen oli hankalaa ja naama tietty hieman turvoksissa.

No mutta, mitkä mun fiilikset on tämän viikon jälkeen? Ehdottomasti hyvät! Mä olen oikeasti todella yllättynyt ja ylpeä itsestäni. En meinaa vieläkään uskoa, että mä uskalsin oikeasti puhua suoraan kännykälle, myös julkisilla paikoilla ja jakaa ne! En tiedä aionko jatkossa kuinka paljon videoida, mutta kynnys on ainakin pienempi. Onneksi menin siis painamaan vahingossa Osallistun -nappia ja onneksi Korinna kannusti mua osallistumaan kun kerroin painaneeni vahingossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti