23.7.2019

Viikko mun kanssa - Day 2



Tänään aiheena oli unelmat. Mulla ei niitä ihan älyttömästi ole, koska osa on jo toteutunut. Ne toteutuneet on, että mä oon naimissa, mulla on lapsi, meidän oma omakotitalo joka on remontoitu meidän mieleiseksi ja se, että mä teen sellaista työstä josta mä tykkään. Ja että mä uskalsin vihdoin leikata mun hiukset lyhyiksi, koska siitä mä haaveilin pitkään.

Ja ne unelmat mitä mulla vielä on, on että mä ja mun läheiset pysyttäis terveinä! Lottovoitto, vaikka se ei oo kauheen mahdollista, koska mä en lottoo usein.. Iso unelma ois, että mä saisin tatuoida mun kämmenet, MUTTA järki sanoo että älä tee sitä vielä, joten katotaan sit lähempänä eläkeikää haluunko vielä. Myös Volvo XC90 ois kiva ja ehkä joskus tulevaisuudessa sijoitusasunto vois olla ihan kiva juttu. Tälläset unelmat tuli nyt mieleen.

Yllätyitkö jostain mun unelmasta? Entä mitä unelmia sulla on?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti