22.7.2019

Viikko mun kanssa - Day 1


Osallistuin instagramissa Korinnan kautta Viikko mun kanssa -haasteeseen. Jos totta puhutaan niin painoin vahingossa osallistu nappia, enkä sitten kehdannut enää kieltäytyä! Tämä somehaaste toteutetaan IG stoorissa ja tämän tarkoituksena on päästä eroon jännityksestä stooriin ja kameralle puhumisessa, sekä kannustaa ihmisiä luomaan lisää aitoa ja monipuolista sisältöä tileilleen. Korinna ja Riika on suunnitellut viikon jokaiselle päivälle oman teeman, joka helpottaa sisällön suunnittelua. Tarkemmat ohjeet haasteeseen löydät mun stoorista @jasmiinaemilia.

Tämän pohjalta ajattelin tuoda tämän somehaasteen osaltani blogiin. Stooriin kuvaan videolle, mutta jos on mahdollista niin tuon sen tänne tekstinä. Ainakin tämän ensimmäisen päivän tehtävä on helppo tuoda myös tänne. Mua jännittää ihan hirveästi ekaa kertaa puhua stooriin ja ylipäätään kameralle, ja tuntuu ettei ketään kiinnosta kuunnella, mutta jos ei kiinnosta niin sitten he varmaan hyppää mun stoorin yli!

Ensimmäisen päivän haaste on siis Ystäväkirja. Mä vastaan alla näihin ystäväkirjan kysymyksiin samalla tavalla kun mä vastasin stoorin videolle. 




Mun nimi on Jasmiina ja mä oon syntynyt vuonna -93. Täytän 2kk päästä 26 vuotta.

Tällä hetkellä mä olen äitiyslomalla, mutta työkseni teen toimistotöitä. Mä asun Kaarinassa.

Mun perheeseen kuuluu aviomies ja meidän yhteinen poika Felix.

Mut tekee onnelliseksi monikin asia, mutta sanotaan nyt esimerkiksi perhe ja läheiset, pian valmistuva terassi ja siisti koti!

Lempiväri on varmaan tylsästi harmaa, koska mulla tulla harmaasta mieleen myös hopea, josta mä myös tykkään. Lempivuodenaika on varmaan kuitenkin kesä, jouduin hetken pohtimaan olisiko se kuitenkin syksyn, mutta kallistun ehkä kuitenkin kesään kun kesä on aina niin huoletonta ja kivaa aikaa.

Mulla ei ihan älyttömästi ole vapaa-aikaa, mutta se aika mitä mulla on niin mä yleensä käytän sen siivoomiseen ja tv:n kattomiseen.. :D

Lempileffa tai -sarja on aika paha, koska mulla on paljon lemppareita. Sanotaan nyt kuitenkin Roba, koska sitä mä oon nyt kattonu ja se on tosi hyvä sarja. 

Pienenä mä olin varma, että musta tulee lastenhoitaja, mutta nyt aikuisiällä, että musta ei tule lastenhoitajaa.

Paras neuvo tai viisaus on varmaan, että kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Mun mielestä se on hyvä ja jokaisen pitäis pitää se mielessä.

En osaa sanoa mikä olis mun bravuuri keittiössä, koska en tykkää kauheasti kokata. Tykkään sitäkin enemmän leipoa, eli kaikki leipominen vois olla mun bravuuria.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti