25.7.2019

Viikko mun kanssa - Day 4



Tänään oli siis kysy multa päivä! Laitoin jo eilen illalla kysymysboksin stooriin, jotta pystyin heti aamusta alkaa vastailemaan mahdollisiin kysymyksiin. Laitan nyt kysytyt kysymykset alle ja niihin mun vastaukset.

1. Oletko jouluihminen?
Mä oon todellakin jouluihminen! Mä rakastan jouluu yli kaiken, onneks siihen on enää alle puolvuotta. Ja ympärivuoden mä hyräile, vihellän ja laulan joululauluja ja ainakin Joni on siihen jo ihan kypsä.

2. Milloin muutit pois kotoo? 
Mä olin silloin 18, mutta täytin kuukauden päästä 19. Muutin pois vuonna 2012.

3. Oletko ilta- vai aamuihminen?
Mä oon ihan ehdottomasti aamuihminen ja oon aina ollu.

4. Top 3 maata mihin haluisit matkustaa?
Ainkin Jenkkeihin ja siellä moneenki paikkaan, ja sitten manner Espanjaan ja kolmanneks mä voisin sanoo, että Italiaan.

5. Lemppari lastenvaatemerkit?
Mä tykkään noista ihan perus Lindexin ja Kappahlin vaatteista, myös Kiddown vaatteet on kivoja ja Metsolan asusteista mä tykkään.

6. Ootko tienny aina haluavasi lapsia?
Oon!


7. Mitkä 5 asiaa ostaisit jos voisit ostaa ihan mitä vaan?
Volvo XC90, uuden sohvan, uudet ulko-ovet, jonkun hyvän järkkärin ja Michael Korsin pikkulaukun.

8. Missä/mitä syöt mieluiten jos lähdette ulos syömään?
Oli se paikka sitten pikaruokaravintola tai ihan tavallinen ravintola niin aika usein mä valitsen jonkun hampparin.

9. Mikä on sun lempikirja? Mitä suosittelisit muille luettavaksi?
Mun täytyy nyt myöntää et mä en oo moneen vuoteen lukenut mitään kirjaa, että varmaan viimeksi koulussa kun on ollu pakko lukea, eli mulla ei oo mitään suosituksia.

10. Missä oot puolisosi kanssa tavannut?
Me ollaan tavattu töissä. Me tavattiin jo ensimmäisen kerran vuonna 2010 kun mä menin sinne kesätöihin, mut sitten kun mä jäin sinne vakituiseks vuonna 2012 ni sitten me vasta tutustuttiin paremmin.

11. Top 3 sisustustuotetta sun kodissa?
Tää oli aika vaikee, koska meillä ei varmaan edes ole noin montaa sisustusesinettä esillä, koska mä tykkään enemmän yksinkertasesta. En osannut päättää senkin päällä olevista kahta lempparia, koska toi kello kuuluu ehdottomasti top 3:een!


12. Onko haave lapsiluvun suhteen säilynyt samana vai muuttunut esikoisen myötä?
On pysynyt samana.

13. Mikä tekee sut just nyt onnelliseksi?
Mut tekee just nyt onnelliseks se, että mä saan olla mun pojan kanssa kotona vielä reilu kuukauden, kesä, tietty perhe, uudet tatuoinnit ja se, että tää terassi alkaa valmistumaan.

14. Millainen olit teininä?
Tää on aika paha, koska mä en suoraan ihan muista millanen mä olin teininä tai osaa ainakaan kuvailla sitä. Mulla oli ainakin mustat hiukset, meikkasin vahvasti ja tupakoin. Mä olin pohjimmiltaan aina kiltti, enkä lintsannu koulusta ja olin aina tehnyt läksyt yms. Vaikka oli varmasti jotain perus teinin kapinointia, mutta aina mä oon ollu perus kiltti.
Teininä mulla oli tosi laaja pukeutumistyyli sen takia mä voitin 9luokalla vuoden tyylimuuttuja palkinnon. Mä saatoin yhtenä päivänä pukeutua räppäriksi, toisena päivänä hevariksi ja kolmantena "pissikseksi". Mä oon ainakin teininä pukeutunu just niinku mä halusin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti