24.7.2019

Viikko mun kanssa - Day 3



Heräsin ensimmäisenä ja menin heti keittöön valmistelemaan aamupalaa mulle ja Felixille. Ei mennyt kauaa kun Felix heräsi myös noin 7.30. Söimme samaan aikaan aamupalaa, minä kahvia ja leipää ja Felix puuroa. Aamupalan jälkeen me pestiin hampaat, vaihdettiin vaatteet, pestiin ja rasvattiin mun uusi tatuointi ja mä meikkailin. Kokeilin todella pitkästä aikaa liimattavia ripsiä, ja niiden laitto sujui yllättävän hvyin. Muutama kohta kiinnittyi hieman huonosti, mutta mulla ei ollut aikaa laittaa uudestaan, joten niillä mentiin.



Alunperin mun iskän piti tulla meille heti aamutoimien jälkeen. Meidän piti mennä yhdessä kävelemään ja leikkipuistoon, mutta iskälle tuli yllättävä meno, joten meidän piti perua suunnitelmat. Poikkeuksellisesti Jonilla on tänään vapaapäivä, joten kysyin josko voitaisi mennä käymään jossain. Joni tarvitsi uuden t-paidan, joten lähdimme yhdessä Image Weariin hakemaan paitaa ja samalla vietiin peräkärry pois meidän pihalta. Sitten mentiin vielä Raision Stadium outlettiin katsomaan Jonille kenkiä, ja sieltä löytyi yhdet mieleiset. Käytiin samalla hakemassa jälkkärit Naantalin Aurinkoisesta ja lounas mäkkäristä.


Kotona kun kaikkien lounaat oli syöty niin me laitettiin Felixin kanssa pyykinpesukone päälle ja leikittiin. Felix meni päiväunille klo 12.30 ja sillä aikaa mä tein jalkatreenin, katsoin telkkarista jakson Jane The Virginiä ja söin samalla mun jälkkärin ja pyyhin pölyjä. Felix heräsi vasta 15.30 ja sitten syötiin välipalaa.

Välipalan jälkeen mentiin meidän terasilla olevaan kahluualtaaseen uimaan. Uimisen jälkeen vaihdettiin vaatteet ja mentiin vielä läheiseen leikkipuistoon. Mentiin tuohon lähelle leikkipuistoon, koska se on puiden ja metsän ympäröimä, joten se on melkein koko päivän vajossa, joten se on paljon viileämpi kuin muut alueen leikkipuistot.


Puistoilun jälkeen tultiin kotiin ja mä menin suihkuun. Joni syötti sillä aikaa Felixille päivällistä. Suihkun jälkeen aloin tekemään meille iltapalaksi tacosalaattia, se on niin hyvää! Loppuilta oltiin vaan kotona ja leikittiin. Iltapuuro ja muut iltatoimet aloitettiin klo 20 ja Felix meni nukkumaan 20.45. Sen jälkeen tulin tähän olohuoneen sohvalle, päivitin instagramin stoorin ja nyt kirjoitan tätä tekstiä loppuun. Kun saan tämän valmiiksi aion katsoa hetken telkkaria, ehkä Serranon perhettä ja sitten menen nukkumaan!

Tästä puuttuu fetat!


Tällänen oli meidän keskiviikko! Tosin tuli otettua tosi vähän kuvia, koska keskityin videoimiseen enemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti