17.7.2019

Ihanaa olla tehokas

Olen ollut kahtena viime päivänä niin tehokas, että oikein itseänikin ihmetyttää. Ollaan Felixin kanssa ulkoiltu, imuroitu, pyyhitty pölyt, suursiivottu pikku wc, viety roskat, vaihdettu lakanat, leivottu mustikka-raparperipiirakka, tehty makaronilaatikkoa, laitettu pyykkejä ja astioita, välissä kävin pyörähtämässä hammaslääkärillä irronneen retentiokaaren takia, postissa, serkulla kylässä, äiti leikkasi mun hiuksia lyhyemmäksi, ja mitähän vielä? Ollaan tietty myös leikitty ja syöty monesti. Mun mielestä ainakin äskeinen listaus kuulostaa aikamoisela kahdestaan taaperon kanssa. Toisaalta, siivoan joka viikko ja teen noita muitakin juttuja, eli sinäänsä tuossa ei ollut mitään "uutta", paitsi pikku wc:n suursiivous, jota en joka viikko tee noin massiivisesti. Tosin, yleensä nuo hommat on ripoteltu pitkin viikkoa, mutta nyt ne hoidettiin kahdessa päivässä.

Saan niin paljon mielihyvää kun saan asioita tehtyä ja kotona on siistiä. Se on paras tunne kun pyykkikorin pohja näkyy pari kertaa viikossa ja apk on hetken tyhjä. Ja mitä tehokkaampi olen päivän aikana ollut, sen tyytyväisempi illalla olen kuluneeseen päivään. Toki pitäisi myös vähän hellittää ja rentoutua, eikä vain suorittaa, mutta kun mä tykkään! Ja kaikki siivous käy multa tosi luonnollisesti ja nopeasti, joten why not?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti