2.6.2017

Ystäväkirja

Vaihteeksi on pyörinyt blogeissa tälläinen ystäväkirja ja päätin sen itsekkin täyttää. Näihin on yllättävän vaikea keksiä vastauksia vaikka on simppeleitä kysymyksiä, kaikki pyyhkiytyy mielestä pois.

Nimeni on…
Jasmiina Emilia Huuhka, vielä pari viikkoa :D
Jotkut tosin kutsuvat minua…
Jassuksi, Mäntiksi, Sukaksi (lyhennys nimestä JasSukka)...
Olen syntynyt…
22.9.1993
Pienenä olin varma, että minusta tulee…
Lastentarhanopettaja
Kolme parasta piirrettä minussa on…
Olen mukava, luotettava ja välittävä.
Lähitulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu…
Häät ja muutto takaisin omaan rempattuun kotiin!



Suosikkibiisini tällä hetkellä on…
Yhtä on tosi vaikea valita, ja mulle yleensäkin käy AINA musasta keskustellessa niin että mulle tulee joku hirveä black out enkä yhtäkkiä muista lemppareitani :D
Suosikkiravintolani ja -ruokani siellä on…
Mulla ei taida olla varsinaista suosikkiravintolaa. Mutta tykkään Lone Starsista ja American dinerista.
Suosikkijuomani on…
Light energiajuoma esim. Redbull tai zero cola.
Suosikkisarjani just nyt on…
Pretty Little Liars.
Suosikkikosmetiikkatuotteeni tällä hetkellä on…
Max Factorin Lipfinity lip colour 24/h.
Suosikkisovellus puhelimessani on…
Instagram.


Mitä pakkaat mukaan matkalle?
Paljon kaikkea tarpeellista!
Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe?
Saatan tanssi hulvattomasti jonkun hyvän biisin tahtiin.
Viimeisin sisustusostoksesi?
Ostin ihanan pöytälampun, se oli viimeinen, onneksi ehdin napata mukaan!
Viimeisin Whatsapp-viesti?
Juu :)
Paras tapa tuhlata 50 euroa?
Kuntosalijäsenyyteen tai tatuointiin.
Bravuurini keittiössä?
Jaa a.. Ei oo varsinaista bravuuria, aina onnistun kun yritän.
Perjantai-illan herkutteluja varten ostan kaupasta?
Sipsiä ja suklaata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti