24.6.2017

HÄÄT: Hääaamun ja -päivän kulkua kuvauksiin asti

Kirjoittelin aiemmin kuinka toivon hääaamun menevän ja pakko todeta, että se meni paremmin kuin osasin kuvitella! Heräsin aamulla ennen herätyskelloa, suunnilleen klo 7.30 ja menin suoraan suihkuun. Suihkussa kävi pieni äksidentti nimittäin nirhasin höylällä nilkkaan ja siitä pienestä haavasta tuli verta ainakin 20min! Sen jälkeen menin rauhassa aamupalalle ja aamiainen maistui hyvin. Sen jälkeen vaan olin ja hengailin kun odotin ajan kuluvan ja hiusten kuivuvan.

Isäni lähti hakemaan kukkakaupasta hääkimppuani ja sulhasen viehettä. Bestman kävi hakemassa vieheen ja minä ihastelin aikani kimppua ja sitten aloitin meikkaamisen klo 11. Meikkasin huolellisesti ja aikaa meni noin tunti niinkuin harjoitellessakin. Meikin valmistuttua siirryin suoraan kampauksen tekoon. Se meni kerralla nappiin ja aikaa meni reilu puolituntia.


Kampauksen jälkeen söin taas hyvällä ruokahalulla, ehkä jopa liikaakin! Laitettiin korut valmiiksi ja pakkasin loput yökamppeet ja toin kaiken alas valmiiksi lähtö varten. Kun kaasoni tuli alettiin heti pukemaan minulle pukua, siinä meni yllättävän kauan! Sitten ängimme minut autoon ja lähdimme 14.30 ajelemaan kohti Turun Linnaa jossa otimme first lookit ja hääkuvat. Turun Linnalla on monipuolisesti kuvauspaikkoja ja on siksi suosittu hääparien keskuudessa. Meidän lisäksi alueella oli ainakin neljä hääparia ottamassa hääkuvia..

Hääaamu ja -päivä meni siis todella hyvin. Ei ollut jännitystä tai stressiä ilmassa ja olin kokoajan hyväntuulinen. Kaikki yllättyi kuinka rauhallinen olin, jopa minä itse! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti