13.6.2017

Kesällä on ok pukeutua punaiseen

Olen aina mieltänyt punaisen värin jouluun ja punaista olen käyttänyt vain joulun alla (pois lukien työvaatteet). Vaikka olen muilla nähnyt punaisia vaatteita ympäri vuoden ja ne on aina näyttänyt hyvältä. Poikkesin viime viikolla lidlissä ja katse kiinnittyi heti punaiseen toppiin, tosin siinä vaiheessa en vielä tiennyt että kyseessä on toppi.. Ostopäätös syntyi heti. Muita värivaihtoehtoja ei ollut ainakaan sillä hetkellä ja hyvä niin, koska muuten olisin varmaan ottanut tutusti tummaa. Olen nyt käyttänyt kyseistä paitaa kerran ja vihdoin tajusin, että munkin on ok käyttää punaista muulloinkin kun joulun alla!


4 kommenttia:

  1. Näyttääpä toppi nätiltä eikä se todellakaan huuda: "Olen Lidlistä." Luulisin varmasti, että olisi ihan normaalista vaatekaupasta ostettu, jos tuollainen tulisi kadulla mua vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, Lidlistä tekee aina välillä tosi hyviä löytöjä! :)

      Poista
  2. Tosi nätti asukokonaisuus! Toi punainen toppi sopii hyvin sulle :)

    VastaaPoista