26.12.2023

Joululahjat

Alexin lahjat on hyvin hänen näköiset, koska ajoneuvot. Mun vanhemmilta hän sai traktorin peräkärryineen ja tarpeellisia käyttövaatteita seuraavassa koossa kun Felixiltä ei tuota kokoa jäänyt juurikaan jemmaan kun kaikki kului puhki tai meni pilalle askarteluissa tms. Kummitäti antoi roska-auton. Jonin isä antoi possun, kirjan ja pikkuautoja. Me ostimme kauko-ohjattavan auton, monster truckin, pujotteluhelmet ja yhteiseksi pojille annoimme tuon koiran mikä osa istua, antaa tassua, kävellä.. Alex on tuon koiran parissa enemmän touhunnut ja nimesimme sen Ticoksi. 

Felix sai kummeilta sikapelin, turltes setin ja kaksi Tommy Hilfigerin paitaa. Mun vahemmilta hän sai muovailuvahasetin ja tarpeelliset kuorihousut ja -takin. Jonin isä antoi robotin, radiopuhelimet, värikyniä, tusseja, penaalin, tehtävävihon, piirrustuspaperia ja yhteiseksi pojille foto fish pelin. Me ostimme ahne ahtaaja pelin mikä on muuten vaikea itsellekin, tuollaisen pokemon maa jutun, Tatu ja Patu kirjan sekä elastikorps venyvän leijonan (ei kuvassa).

 
Sain Jonilta jo ennakkoon älykellon mitä olen käyttänytkin jo. Nyt täytyy tosin ostaa uusia rannekkeita, koska mun ranne meni tosi huonoon kuntoon tuosta silikonirannekkeesta. Mun vanhemmilta sain kaksi marimekon tyynynpäällistä, kaksi marimekon keittiöpyyhettä, sukkia, maljakon ja rahaa. Mun veljeltä Joonakselta sain valkoviiniä (unohtui kuvasta). Jonin isältä sain marimekon lahjakortin ja yhteiseksi Jonin kanssa saatiin karkkia ja kaksi iittalan kastehelmi tuikkukippoa harmaana. 
 
 
Annoin Jonille tänä vuonna marimekon 4dl mukin, Fingerporin koko kuva 9 kirjan ja lonkero villasukat. Mun äidille annoin punaviinin, "glitterisen" suihkugeelin, mansikka baileys suklaata ja kokoontaitettavan kenkälusikan, koska Alex juuri rikkoi häneltä tällaisen. Isälleni annoin saunaan saunatyynyn ja istuinalustan, itse kudotun tuubihuivin ja baileys suklaata. Jonin isälle annettiin ravintola Foccaan 2x lounas lahjakortti, karkkia ja villasukat. Mun veljelle annoin jouluista wc-paperia, juomapullon ja kahvijuoman. 

Paljon muitakin lahjoja on tullut annettua ja saatua viime viikon aikana niin työkavereiden kuin muidenkin tuttujen kanssa. Olen saanut paljon suklaata, erilaisia naamioita/kauneudenhoito juttuja (kasvo, silmänalus, body scrub..) arvan josta voitin 10€, lonkeroja ja hamam pyyhkeen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti