20.5.2019

Vans Old Skool

Oon pitkään haaveillut Vanssin Old Skool kengistä ja pohtinut tarvitsenko ja haluanko ne oikeasti, koska mun mielestä nämä on aika kalliit ovh:na. Viikonloppuna selasin mammuttimarkkinoiden tarjouksia ja mun silmiin pisti -20% alennus näistä kengistä! Mentiin Felixin kanssa tänään Cittariin kokeilemaan näitä, ja siellä oli vain yhdet kengät koossa 37. Kokeilin niitä ja ne oli täydellisen kokoiset ja tuntuiset! Yleensä mulla käy niin, että pohdin kahden koon välillä kummat on paremmat, ja loppuen lopuksi en välttämättä ota ollenkaan, koska en vaan osaa päättää kumman koon ottaisin. Näistä kengistä oikea koko oli selkeästi tuo 37. Otin kengät kärryyn ja pyörittiin muilla osastoilla ja kokoajan mietin, että raaskinko ostaa nämä kengät, soitin jopa Jonille töihin pohtiakseni kenkäostoksia. Päätin kengät ostaa, koska olen niitä pidempään halunnut ja en ole tässä viime aikoina itseeni paljon tuhlannut. Onneksi ostin, koska niiden näkeminenkin saa mut hymyilemään. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti