22.5.2019

Hiustilanne

Kirjotin viime vuoden helmikuussa oman hiusvärin kasvatuksesta ja kerroin silloin haluavani leikkauttaa Long Bobin, jotta saan nopeammin värjätyt hiukset pois. No, aika kauan siinä meni, mutta nyt mulla on lyhyet hiukset! Mulla on viimeksi ollut lyhyet hiukset tyyliin 5-vuotiaana, joten siksi kesti pitkään tehdä tämä päätös. Mun omat hiukset on kasvanunt nyt tässä pian kahden vuoden aikana reippaasti, ja nyt tällä leikkauksella saatiin melkein kaikki värjätyt hiukset leikattua pois, vähän jäi siis vielä, koska muuten olisi mennyt liian lyhyeksi.

Vähän on vielä tottumista kun tuntuu hiuksia pestessä ja harjatessa siltä kuin hiukset loppuisi kesken. Olen kuitenkin ainakin vielä ollut tyytyväinen ja hiuksissa on kuitenkin sen verran pituutta, että saan ne hyvin myös kiinni.
Olen myös ihan tyytyväinen omaan hiusväriini, koska se on kuitenkin melko tumma. Suunnitelmissa ei ole värjätä hiuksia pitkään aikaan, mutta sitten kun sen teen niin täytyy miettiä tarkkaan mitä haluan sitten tehdä, koska nyt on ainakin hyvä pohja tehdä oikeastaan mitä vaan.

Kiitos vielä Felixille, että lähdin tähän projektiin, ilman raskautta tuskin olisin alkanut kasvattamaan omaa väriä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti