14.5.2019

Äitienpäivä

Vietimme oman äitini kanssa äitienpäivää jo lauantaina, koska Joni oli kaverinsa kanssa Virossa niin oli lauantaillekkin kivaa puuhaa. Äiti ja iskä tuli ensin meille ja mentiin tästä yhdessä kiinalaiseen syömään. Sen jälkeen tultiin meille syömään jälkkäriksi mun tekemää appelsiinijuustokakkua, josta tulee ohje myöhemmin.

Mä annoin mun äidille lahjaksi mun kaksi vanhaa valkoista ulkolyhtyä, koska meillä ne ei pääse enää käyttöön, koska mun mielestä tämän talon pihalle ei sovi valkoiset lyhdyt. Näin mä pääsen eroon turhasta ja hyvät lyhdyt pääsee käyttöön. Annoin myös glitterisen korurasian joka on hyvä matkoilla. Äiti toi mulle lahjaksi mustia nilkkasukkia, koska olen valittanut, että joululahjaksi saamani sukat on jo kaikki menneet rikki :D


Sunnuntaina Joni nousi melkein ensimmäisiä kertoja Felixin kanssa, ja syötti hänelle aamupuuron ensimmäisen kerran. He tekivät mulle myös herkku aamiaisen mun löhöillessä sängyssä. Sain myös valkoisia ruusuja ja geishaa. Muuten sunnuntai meni ihan normi meiningeissä. Kävimme illemmalla yhdessä kävelyllä ja sen jälkeen söimme herkullisen päivällisen, joka näytti ja maistui pitkälki grilliruoalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti