29.11.2023

Yllätyssynttäreillä

Viime viikonloppuna mun serkku Venla tuli Rovaniemeltä hänen miehensä P:n kanssa meille, koska lauantaina vietettiin hänen serkun 30v yllätyssynttäreitä! Tosiaan he tuli ensin iltapäivällä meille ja laittauduttiin loppuun. Sitten mentiin mun vanhempien luokse, koska mun isä vei meidät ravintolaan. Mentiin siis klo 19 syömään Kakolanruusuun. Oli kiva mennä sinne, koska en ole aiemmin käynyt. Synttärisankari oli aavistanut jotain, mutta oli silti yllättynyt kun oltiin kaikki pöydän ääressä odottamassa. Syötiin ja juotiin pitkän kaavan mukaan ja siirryttiin sitten Turun keskustaan, apolloon. En ole pitkään aikaan käynyt yökerhossa ja olin kyllä vieraantunut siitä menosta. Siellä oli aivan liikaa ihmisiä mitkä vain töni ja tuuppi ja läikytti muiden päälle juomia! Lähdettiin Venlan ja P:n kanssa jo yhden aikaan mun vanhempien luokse missä yövyttiin kaikki. Joni ja pojat hakivat mut sitten sunnuntaina kotiin kun olivat käyneet rokotteilla ja kun V ja P lähtivät taas jatkamaan matkaa.
 

Alkupalat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti