5.11.2023

Vauhtia ja lepoa

Viikonloppu oli oikein ihana ja rentouttava sekä puuhaa oli juuri sopivasti. Ensinnäkin nukuttiin molempina päivinä kaikki yhdeksään asti! Yleensä minä herään poikien kanssa jo seiskalta ja minä yleensä hieman ennen heitä, mutta kerrankin kaikilla riitti unta normaalia pidempään. Aloitin taas pitkästä aikaa kutomaan kaulahuivia. Olen aloittanut huivin teon about 2015 ja nyt purin sen ja aloitin alusta, koska siihen oli tullut matkan varrella virheitä. Katsotaan saanko sitä koskaan valmiiksi, mutta se ei haittaa, koska kivointa on vaan välillä tehdä jotain samalla kun katsoo jotain hömppää telkkarista.
 
Lauantaina minä ja Felix mentiin Alexin kummitädin ja hänen tyttöjen kanssa super parkkiin. Tämä oli meille ensimmäinen kerta ja Alex jäi tältä reissulta kotiin, koska tämä paikka on hieman isommille lapsille tarkoitettu. Paikka ei mielestäni ollut kummoinen enkä usko, että ihan hetkeen tulee mentyä uudestaan. Iltapäivällä käytiin poikien ja mun isän kanssa joulukalenteriostoksilla. Alex valitsi itselleen heti tavallisen perus suklaakalenterin, jossa on autojen kuvia ja Felix valitsi haribon kalenterin. Myöhemmin vielä Jonin isä tuli meille kylään. 
 
 
Tänään Felixillä oli kiekkokoulu jota mun isä sekä veli tulivat katsomaan. Iltapäivällä käytiin koko perhe ajelulla ja piipahdettiin F kanssa lääkärissä hänen yhtäkkisen poskien ihottuman takia. Reissun jälkeen Joni ja Felix teki meille kolmea erilaista pizzaa kun minä ja Alex koottiin ja leikkittiin autoradalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti