5.4.2019

Mistä hyviä ihonhoitotuotteita?

Olen vuosien saatossa kokeillut lukuisia ihonhoitotuotteita, mutta en ole löytänyt itselle sopivia tuotteita. Oma ihoni on sekaihoinen, olen silti kokeillut muillekkin ihotyypeille sopivia tuotteita, mutta ei. Joni tilasi mulle syntymäpäivälahjaksi 7 kuukaudeksi Bette Boxin ja näistä bokseista tuli taas paljon ihon- ja hiustenhoitotuotteita, mutta niitäkin käyttäessä en ole huomannut minkäänlaista eroa entiseen. Toki mun iho ei ole mitenkään huonossa kunnossa, lähinnä punaisuutta ja pientä virhettä, mutta silti. Mun tämän hetkiset ihonhoidon rutiinit on pestä meikit perus käsisaippualla ja sitten rasvaa päälle. Yleensä suihkun yhteydessä joka toinen päivä olen aina laittanut näitä kuorintoja ja muita juttuja.

Hiukset mulla onkin aina ollut ihan hyvässä kunnossa, koska mun äiti on kampaaja niin hiukset on aina värjätty kampaamon tuotteilla sekä shampoo ja hoitoaine on aina olleet Wellaa. Ja nyt kun en ole puoleentoista vuoteen värjännyt hiuksia, enkä käyttänyt juurikaan suoristinta tai muuta niin on vielä parempaan päin. 

Alla viimeksi testattuja ja loppuun asti käytettyjä tuotteita. Tuo keskimmäinen haisi pahalle, mutta käytin sen silti loppuun asti. Näistä paras oli tuo oikeanpuolimmainen, mutta en nyt ainakaan ihan heti lähtisi uutta ostamaan.

2 kommenttia:

  1. Itse liputan luonnollisuuden puolesta, eli jos iho ei erityisesti kaipaa hoitoa niin paras on käyttää turhia kemikaaleja niin vähän kuin mahdollista. Itsellä on käytössä vain Lactolinen hajusteeton puhdistusemulsio ja kasvovoide, muuta ei mun naama tarvi, kun meikkaankin aika vähän.

    t. Satunnainen lukija :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet varmaan oikeassa! Vähän tuntuisi siltä, että mun iho jotain kaipaisi, mutta ehkä annan olla kun ei sopivaa tuotetta kuitenkaan tunnu löytyvän.. :D

      Poista