18.7.2015

Maxi

Oon viime vuodesta lähtien etsinyt itselleni sopivan pituista maximekkoa ja nyt mun onnekseni löysin sellaisen h&m:stä! Vaihtoehtona ei ollut itse lyhentäminen tai mekon vieminen lyhennettäväksi, koska siinä on hirveä "vaiva" ja tähän asti kaikki kokeilemani pienimmässäkin koossa on ollut aivan liian pitkiä.

Tätä mekkoa oli vain tässä värissä (ainakin siinä liikkeessä), mutta onneksi se miellytti silmääni. Ja kyllä tämänkin kanssa saa varoa kompastumista, koska pituus on just eikä melkeen mitoitettu. Kengän kärjet näkyy kun seisoo molemmilla jaloilla suoraan, eli kävellessä helma saattaa mennä kengän alle. Halkio olisi myös ollut kiva plussa helmassa, mutta olen silti erittäin tyytyväinen tähän vaikkei halkiota nyt olekkaan!

 Muutenkin mekon käyttö vaatii totuttelua, koska olen enemmän housu ihminen. Pikku hiljaa..




Mielestäni mun ohut pääkallo huivi sopii tosi kivasti mekkoon! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti