13.7.2015

Elämäni aakkoset

Olen monesti vuosien saatossa törmännyt blogeissa elämänsä aakkosiin ja tänään se tuli mieleeni ja päätin heti toteuttaa tämän. Kuvat on satunnaisia otoksia sijoiteltuna satunnaisesti joukkoon.

A = Aamu. Aamuisin on kiva herätä aikaisin, koska aamulla saa enemmän aikaiseksi, silti usein nukun pitkään..
B = Blogit. Olen bloggaillut vähän aikaa, mutta lukenut muiden blogeja sitäkin kauemmin.
C = Café. Söpöt pienet kahvilat ja kahvi!
D = Dödö. Tärkeä päivittäin käytössä oleva tuote.
E =  Elämä. Olen todella kiitollinen omasta elämästäni. Vaikeudet ovat opettaneet arvostamaan hyviä hetkiä ja muistamaan sen, että vaikeuksista selviää kun vain jaksaa yrittää.
F = Fiilis. Mä olen 100% fiilis ihminen. Tunteet näkyvät minusta jo kilometrien päähän. Aiemmin yritin niitä peittellä, mutta huonoin menestyksin. Nykyään fiilikseni tulevat ja menevät, minut tuntevat ihmiset sen kyllä tietävät.
G = Greece. Kreikka on matkakohteena sellainen minne on aina kiva mennä. Olen käynyt siellä kahdesti ja molemmilla matkoilla nautin täysin sydämin kreikkalaisesta meiningistä.
H = Horoskoopit. Niitä on aina kiva lukea ja odottaa salaa josko ennusteet toteutuisi.
I = Isä. Ei varmaan perusteluja kaipaa! ♥
J = Joulu. Pidän joulusta, koska sillon on tunnelmaa ja kaikki läheiset on yhdessä, on kiireetöntä ja rentouttavaa.


Juhannuskokko '15

K = Koti. Koti on mulle todella tärkeä paikka. Kodin täytyy tuntua kodilta.
L = Liikunta. Olen etsiskellyt viime vuosina kadonnutta liikunnaniloa. Se on löytynyt, mutta sitten taas hieman hävinnyt.
M = Mazda. Ensimmäinen autoni ja tämän hetkinen on mazda.
N = Naisellisuus. Joka koostuu useista pienistä asioista.
O = Onnellisuus. Onnellisuus tulee pienistä asioista arjessa. On se sitten hymy vieraalta, kahvi kotona valmiina tai muu onnistumisen tunne. Onnellisuuteen vaikuttavat monet asiat.
P = Pelit. Voisin pelata aina! Kaikki käy kortit, lautapelit, konsolit.... KAIKKI.
Q = Què tal? Olen opiskellut koulun ohessa Espanjaa, ihana kieli.
R = Rakkaus. Mieheni on mulle kaikki kaikessa, onneksi meillä on rakkautta. ♥
S = Sisustus. Haluaisin jatkuvasti sisustaa ja mietin aina miten voisin seuraavaksi sisustaa ja seuraan paljon sisustus aiheisia kuvia esimerkiksi instagramissa.




T = Työ. Iso osa arkea. Toivottavasti pian pääsen lähemmäksi työ tavoitteitani.
U = Uni. Todella tärkeä juttu mulle. Mä tarvitsen paljon unta että olen hyvällä tuulella. Jotkut ihmiset pärjäävät vähemmällä unella, mulle ei riittäisi alle 8 tuntia millään, silti on pakko välillä vähemmällä pärjätä.
V = Veli. Isoveljeni on tärkeä henkilö elämässäni ja on ollut suuri tukipilari vauvavuosista asti. ♥
W = www.facebook.com. Tai muut nettisivut!
X = X-asento. Olen aika hyvä siinä. Nukun kuulemma usein kyseisessä asennossa...
Y= Ystävät. He jotka tietävät, tuntevat, ymmärtävät... ovat!
Z = Zzz. Koska väsyttää.
Å = Åbo. Syntymäpaikkani ja täällä aina asunut. Turku on koti.
Ä = Äiti. Tämäkään ei kaipaa perusteluja, koska äiti! ♥
Ö = Ööö.. Äänne jota viljelen usein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti