12.7.2015

Kesäloma

Neljän viikon loma alkoi! Ja nyt jo olen sekaisin päivistä ja en oo saanu vielä loma fiilistä, koska on tosi stressaantunut olo.. Toivottavasti viimeistään huomenna alkaa kunnon lomafiilis, koska sehän on virallisesti ensimmäin lomapäivä..

Niin paljon on ollut kevään ja kesän mittaan hoidettavia asioita ja on edelleen. Paljon mietittävää ja olen koittanut ajatella järjellä kuitenkin unohtamatta täysin tunteita. Voikunpa joku voisi päättää puolestani.. Toivon asioiden järjestyvän pian, ettei loma mene ihan stressaamiseksi. :D

Mutta perjantaina suoraan töistä menin hoitola Womaniin laitattamaan geelikynnet! Torstaina kotona vielä mietiskelin pitkään millaiset laitettaisiin. Halusin kesäiset ja timanteilla, koska niitä en saa pysymään normi koti lakkauksella. Nyt ei tarvitse kuukauteen murehtia kynsien lakkaamisesta! Olen erittäin tyytyväinen.


Mulla oli nimipäivä torstaina ja ollaan aina vietetty nimppareita. Tänä vuonna siirrettiin "juhlinta" lauantaille ja pestiin samalla mun ikkunat, meidän kaikkien loman kunniaksi! Joka vuotinen Jasmiina nimppari perinne on mansikkakermakakku! Nam. Se on nyt jo melkein loppu.. Täytyykin pian keittää kahvia ja nauttia viimeinen pala rauhassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti