26.2.2021

Raskausajan kuvat

Felixin odotuksen aikana kävin ottamassa odotuskuvia muistaakseni viikolla 37+1 kaverin luona joka on ihan valokuvaaja, mutta ollaan tiedetty/tunnettu toisemme jo kouluajoilta asti. Hänellä ei ole enää kotona mahdollista kuvata, joten sovittiin, että hän olisi pari viikkoa sitten tullut meille ottamaan kuvia kun täällä on vielä pari seinää tyhjänä mitä vasten saisi otettua, mutta viime hetkillä mun oli peruttava kuvaus kun alkoi liikaa pelottaa korona ja mahdolliset muut pöpöt. Muutenkin ajattelin, että onko mitään järkeä ottaa nyt saman tyyppisiä kuvia kun Felixin odotuksesta, koska maha on lähestulkoon saman mallinen ja kokoinen, ainut ero on, että nyt mun mahaa koristaa arvet mitä ei silloin ollut. En muutenkaan ajatellut tauluja tilata eli kuvat vain "pölyttyy" tietokoneen uumenissa. Varasin kuitenkin "Simolle" vauvakuvaukset kuten Felixille ja mielestäni ne kuvat on tärkeämpiä ja arvokkaampia kuin kuvat mun mahasta. 

Kuvauksen peruunnuttua pyysin Jonia koittamaan ottaa astetta parempia odotusajan kuvia ja kuvia otettiin viikolla 36+2. Nyt kun katson näitä kuvaajan ottamia ja vertaan meidän ottamiin niin oltaisiin voitu koittaa ottaa kyllä vieläkin parempia. Pyysin myös ennen kuvien ottoa, että Joni sanoisi jos mun hiukset on huonosti tai käsi näyttää hassulta tms, mutta vasta nyt huomaan kuinka mun hiukset oli huonosti, eli mun olisi pitänyt katsoa tarkemmin ja useammin millaisia kuvia Joni räpsii. Tietty Felixin läsnäolo myös häiritsi vaikkei hän suoranaisesti häirinnyt, mutta silti. 
 
Tässä ensin Felixin odotuksesta otettuja kuvia ja Jonin viikonloppuna ottamia; 
 
Linda Kauhava Photography

Linda Kauhava Photography


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti