21.9.2019

Pirteänä työelämässä

Nyt on töitä kolme viikkoa takana noin 1,5v jälkeen. Kun palasin tuntui etten olisi pois ollutkaan. Töihin paluu on mennyt paljon helpommin kuin kuvittelin. Olen joka aamu herännyt lähes pirteänä ja kokonaan olen herännyt viimeistään aamukahvin jälkeen. Päivät olen ollut pirteä ja jopa töiden jälkeen? Ennen olin aina ihan väsynyt töiden jälkeen, mutta nyt en. Tosin tällä hetkellä olen kipeä, eikä ihme sillä Joni on ollut jo kaksi viikkoa kipeänä.. Täytyy toivoa (kopkopkop) ettei Felix saa meiltä tätä räkätautia! Joten tämä kipeys on nyt verottanut.

Tähän kolmeen viikkoon mahtuu paljon kaikkea, mm. uusi työpaikka! Mulla on enää kaksi päivää jäljellä nykyisessä työssä ja ensi viikolla vaihda sitten "uuteen" työpaikkaan. Samoissa tehtävissä ja allalla pysyn, mutta palaan takaisin sinne mistä lähdin reilu 4-vuotta sitten. Paljon uutta ja kivaa siis tähän syksyyn!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti