29.5.2016

18x jatka lausetta

Tämä 18x jatka lausetta -postausidea alkoi näkyä blogeissa, halusin vastata näihin koska mä vaan kertakaikkiaan tykkään näitä lauseiden jatkamisjuttuja ja kyselyistä. Tässä siis mun vastaukset!

En ymmärrä… Kaahailijoita ja sikailijoita liikenteessä. 

Seuraavaksi ajattelin… Lakata kynnet.

Viime aikoina… Olen stressannut, koko kevät on ollut yhtä vuoristorataa! Nyt alkaa vähän rauhoittua. 

En osaa päättää… Minkälaiset keittiön tasot haluaisin ja minkälaiseksi eteinen tehdään.

Muistan ikuisesti… Rakkaan koiramme, Tipsun a.k.a kanahousun.

Päivän paras juttu… Se kun sai nukkua pitkään ja heräsi hyvin levänneenä. 




Noloa myöntää, mutta… Jännitän välillä puheluita, virallisia asioita, uusia juttuja tai muiden ihmisten reaktioita niin paljon, että ruokahalukin menee.

Viikko sitten… Otin aurinkoa ja kävin lenkillä. 

Kaikista pahinta on… Kun oma läheinen sairastuu ja voi huonosti.

Salainen taitoni on… Olen äärettömän nopea kirjoittamaan tietokoneella. Työkaveritkin aina aika ajoin ihmettelvät vauhtiani..

Jos saisin yhden toiveen, se olisi… Että mun perhe, ystävät ja minä itse saataisiin olla terveitä ja elää hyvä ja pitkä elämä.

Minulla on pakkomielle… Tarkistaa pari kertaa että ulko-ovi meni varmasti kiinni kun lähden. 




Söin tänään… Ranskalaisia ja grillimakkarraa kera perunasalaatin. 

Ärsyttävintä on… Kun ihmiset ärsyyntyvät ja valittavat turhanpäiväisistä asioista.

Tekisi mieli… Ottaa uusi tatuointi. 

Minusta on söpöä… Kun vanhat ihmiset kävelevät käsi kädessä ja ovat vielä kuin vasta rakastuneita.

Hävetti… Jälkikäteen, kun olin valittanut sellaisesta asiasta, mikä oikeaan perspektiiviin asetettuna minulla on todella hyvin.
 
Olenko ainoa, jonka mielestä… Aika menee liian nopeasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti