29.12.2022

Joululahjat

Alex sai tänä vuonna mun vanhemmilta tukkitraktorin, fleecehaalarin ja kaksi pakettia pilkottavia ruokia, myös yksi kummi osti niitä meidän toiveesta. Meillä on paljon pilkottavia ruokia, mutta ne on jo niin kuluneita etteivät ne pysy yhdessä, joten heitettiin kaikki kulahtaneet pois uusien tieltä. Me ostettiin hänelle kalastuspeli ja palapeli omalla kuvalla. Jonin isä osallistui tuon ison bObles elefantin ostoon. Pojat saivat yhteiseksi tuon Mauri Kunnaksen aarresaari kirjan joka eksyi molempien kuviin. Yhteiseksi he saivat myös joululaulua soittavan käsisaippuan mistä tulikin Alexin lemppari kun kantoi sitä mukanaan koko aattoillan.
 
 
Felix sai kummeilta plusplussia ja banana joe pelin. Mun vanhemmat osti legoja, lumipallopihdit, batmanin ja tuon toisen hahmon. Jonin isä osti dinosaurus tarrakirjan ja tuon ison autoradan millä myös Alex on leikkinyt todella paljon. Me Jonin kanssa ostettiin robotti, Tatu ja Patu kirja, ryhmä hausta Vainu, Halti ja Samppa kissanpelastusautolla. Alexin kummitäti antoi Felixille legosetin. 
 
Felixin hartaimmat toiveet oli batman, plusplussat ja lumipallopihdit mitkä hän onneksi sai. Banana joe peli oli myös mieleinen, koska sitä ollaan pelattu paljon. Lahjat oli muutenkin kummankin poikien osalta käytännölliset, koska esim. pieniä legoja ja plusplussia meillä ei ollut yhtään ennestään.
 

Minä sain Jonilta kauan haluamani Yves Saint Laurent Libre hajuveden! Olen saanut aikaa sitten tästä tuoksusta näytteen ja olen sitä harkitusti käyttänyt kun tuoksu on niin hyvä. Nyt onneksi sain koko pullon niin voin huolletta käyttää. Joni osti myös kaksi Marimekon kahvikuppia, kino piispanristiin herkkulippuja (ostin itse aiemmin leffalippuja itselleni), päheät tuplasukat ja suklaata. Mun vanhemmat antoi 6kpl iittalan teema astiaston pieniä 17cm lautasia, iittala teema tarjoiluastian, marimekon lautasen, sukkia, suklaata, arpoja ja rahaa. Jonin isältä sain myös arpoja ja Jonin kanssa yhteiseksi saatiin iso pussi daimeja.
 

Minä annoin tänä vuonna Jonille juuresveitsen, kokoontaitettavan kenkälusikan ja Marimekon mukin. Mun isä sai baileys suklaata, ristikkokirjan ja voiveitsen. Äidilleni ostin myös kokoontaitettavan kenkälusikan, punaviiniä ja baileys suklaata. Veljelleni annoin kaksi kahvimukia. Jonin isälle tilasin tavallisia valokuvia ja yhden isommassa koossa ja siihen kehykset. Hän on pitkään pyytänyt kuvia ja on aina jäänyt tilaamatta hänelle, mutta nyt vihdoin sain tilattua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti