3.2.2022

8 faktaa minusta

Instagramissa pyörii haaste jossa haastetaan kertomaan 8 faktaa itsestä. Mun serkku haastoi mut tähän tällä viikolla ja ajattelin jakaa faktat myös tänne. Mut löytää instassa nimellä jasmiinaemilia, jos kiinnostaa alkaa siellä seuraamaan.

1. Rakastan aikatauluja, rytmejä ja rutiineja.
2. En siedä sotkua.
3. Oon minimalisti.
4. Tykkään pelataa ihan kaikkea. Onneksi Felix on jo siinä iässä että voidaan pelata yhdessä.
5. Olisin aina sisällä jos sais valita. Kuitenkin lasten myötä oon vähän alkanut tykkäämään myös ulkoilusta.
6. Oon aamuvirkku.
7. Syön maksalaatikon ilman rusinoita ja ketsupilla.
8. Mun pitäis käyttää silmälaseja, mutta en vaan oo tottunut niihin.

2 kommenttia:

  1. Tää on hauska postaus! 💚

    Mitäs viikonloppu suunnitelmia sulla? 👌

    https://jasukuvaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Viikonloppuna käytiin leikkipuistoissa, ulkoiltiin muutenkin paljon kun oli niin ihana keli ja nähtiin isovanhempia ❤ Aika perus viikonloppu oli.

      Poista