31.8.2020

Elokuussa...

 ...Palattiin Felixin kanssa loman jälkeen töihin ja hoitoon. Jonilla taas alkoi 3 viikon loma. 

...Olin vanhempieni mökillä yhden yön ja samalla juhlittiin mun enon naisystävän 60v synttäreitä hienosti navetassa. Minä ja mun serkku keksittiin muutamama ohjelmanumero juhliin.
 
...Minä ja Felix oltiin kipeinä ja kummatkin kävimme koronatesteissä. Tulokset saatiin alle vuorokaudessa ja kummallakin oli negatiivinen tulos. Joni kävi Felixin kanssa perjantaina drive-in-testauksessa ja heitä ennen oli vain 5 autoa eli pääsivät nopeasti, mutta minäpä seuraavana maanantaina jonotin samassa drive-inissä 2,5h!! 
 
...Joni kävi Turku-Tallinna risteilyllä ja myös maissa pyörähtämässä. 
 
...Joni repi kuistin seinältä vanhat paneelit pois.   

...Joni sai vaihdettua isänsä avustuksella koti- ja varaston ovet sekä asennettua niihin uudet lukot. Mun iskä sai myös maalattua kaikki kuistin uudet paneelit mustaksi. 

...Kävin työkavereiden kanssa Pippurimyllyssä syömässä, koska yksi meidän tiimistä jäi tänään eläkkeelle niin käytiin sitä vähän juhlistamassa pienellä porukalla etukäteen. 
 
...Leivoin mustikkapiirakkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti