12.3.2020

Voihan kynnet..

Alla on kuva viimeisimmistä geelikynsitä jotka otin jo 20.1. Varasin seuraavan huollon ja reilu parin viikon päähän 9.3. koska muita työpäivän jälkeisiä aikoja ei ollut lähi aikoina. No kun tämä odotettu huolto päivä koitti olin kipeä, joten oli pakko perua aika. Tämä on uskomatonta sillä nämä on kolmannet kynteni ja tämä oli nyt neljäs varattu aika, eli 3/4 ajoista olen ollut enemmän tai vähemmän kipeä! Ensimmäisellä kerralla olin terve, seuraavalla nenä niiskutti ja väsytti, kolmannella olin ollut melkein viikon jo flunssassa ja nyt olin taas kipeä. Olen varannut jo huhtikuun alkuun huollon, mutta päätin, että otan nämä kynnet nyt pois, koska tuntuu, ettei ole aikaa käydä huolloissa ja olen aina kipeä kun huolto on. Nyt täytyy vaan löytää pikapikaa joku paikka kenellä olisi aikaa poistattaa nämä kynnet, mutta tuntuu, että kaikilla on ihan täyttä iltapäivisin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti