25.11.2019

Pikkujoulut ja 2-vuotis synttärit

Perjantaina meillä oli työpaikan pikkujoulut Kårenissa. Me molemmat Jonin kanssa osallistuttiin ja mun vanhemmat tulivat meille hoitamaan Felixiä. Tultiin kotiin jo puolen yön aikoihin kun oli bussikuljetus keskustasta ja kun me saavuttiin kotiin, lähti mun vanhemmat omaan kotiinsa. Oltiin Jonin kanssa kummatkin selvinpäin, ettei mene viikonloppu haaskuun krapulan ja väsymyksen kanssa. Näin mä olin reippaana hereillä lauantaina klo 6.30.


Sunnuntaina mentiin mun ystävän pojan 2-vuotis synttäreille. Outoa, että hänkin on jo 2! Just vasta hän synty ja just vasta oli 1v juhlat?! Yksi hujaus niin me juhlitaan jo Felixin 2v juhlia, en kestä mihin tämä aika katoaa! Juhlat meni kivasti, Felix ujosteli alkuun aika pitkään ja lopulta karkasi Benjaminin huoneeseen leikkimään ja tutkimaan keittiön kaappeja. Kahvin aikana Felix istui kiltisti juniorituolissa ja söi lusikalla mansikoita, niin sain itsekkin herkutella rauhassa. Me vietiin synttärisankarille kassakone lahjaksi, joka osoittautui hitiksi! Onneksi lahja oli mieluinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti