26.11.2019

20 Random kysymystä -haaste

Unohtumattomin naamiaisasusi? 
Mä en ole naamiais pukeutuja, enkä tykkää naamiaisista, koska mua ei vaan kiinnosta miettiä pukua tai tuhlata rahaa pukuun mitä käytän todennäköisesti vain kerran. Olen ollut muistaakseni kolme kertaa täysi-ikäisenä halloween naamiaisissa. Ensimmäisellä kerralla pukeuduin hienoon mekkoon ja mulla oli naamalla silmien kohdalla sellainen glitterinen "naamari", en tiedä miksi tätä "asua" kutsuaan. Toisella kerralla pukeuduin nörtiksi ja kolmannella kerralla olin Kat Von D... En muista pukeuduinko lapsenakaan koskaan mihinkään naamiaisiin? Eli en osaa kyllä näistä valita mikä olisi ollut unohtumattomin!

Eniten käyttämäsi some-verkosto?
Varmasti instagram.

Vuodenaika, josta pidät eniten? 
Tykkään eniten kesästä ja sykystä, ja onkin aika hankalaa sanoa kummasta pidän enemmän, koska kummassakin on puolensa. Mutta, kuitekin kallistun varmaan kesän puoleen.

Jos sinun tulisi valita ranta tai vuoret, kumman nyt valitsisit?
Juuri nyt valitsisin rannan, koska haluaisin mennä vain loikoilemaan aurinkovarjon alle.

Mitä osaat pelata todella taitavasti?
Ehdottomasta stressiä!

Millaisesta juustosta pidän?
En ole niin juuston ystävä, pikkuhiljaa olen oppinut tykkämään enemmän vuosien saatossa. Tällä hetkellä lemppari on valkohomejuusto! Tykkään myös fetasta, halloumista ja mozzarellasta.

 

Tavoite, jonka haluat saavuttaa elinaikanasi?
Aika monet tavoitteet olen jo saavuttanut, ne isoimmat. Kunnon lottovoitto olisi kyllä mahtavaa saada, toki se edellyttäisi lottoamista.

Kuinka monessa kaupungissa olen asunut?
Kahdessa. Turussa ja nyt Kaarinassa.

Mitä kieltä toivoisit osaavasi puhua? 
Haluaisin osata Espanjaa kunnolla. Olen käynyt Espanjan kielen alkeiskurssin vuosia sitten, mutta ymmärrän edelleen yllättävän hyvin Espanjaa, mutta puhuminen on hankalampaa.

Mitä et siedä? 
Kiusaamista ja ulkopuolelle jättämistä. 

Jos käsilläni on tunti vapaa-aikaa, mihin käytät sen? 
Ihan vaan löhöämiseen ja television katsomiseen. 

Suosikkirutiinisi? 
Tykkään kaikista rutineeista, mutta yksi kivoin on varmaan iltaisin sohvalle rauhoittuminen ennen Felixin yönunille menoa.

Mistä tulet ylivilkkaaksi?
Kavereiden kanssa "viihteellä" helposti saatan innostua ja tulla ylivilkkaaksi.


Valitsetko mielummin tekstiviestin vai puhelun?
Vaihtelee tosi paljon. Kavereille yleensä whatsappaan, mutta perheenjäsenille soitan.

Arvokkain aarteesi?
Perheen jälkeen ehdottomasti valokuvat! Tilaan tietyin väliajoin aina paljon valokuvia.

Mikä oli viimeisin vieraalla kielellä tekemäsi virhe? 
Varmaan se kun mun piti sanoa englanniksi autokatos, mutta aloin puhua jostain balconysta (parvekkeesta)...

Mikä on sinulle parasta terapiaa?
Kaksi ääripäätä: hiljaisuus ja rauha tai sitten perusteellinen puhuminen/illanvietto läheisten kanssa.

Jos voisit olla fiktiivinen hahmo, mikä olisit?
Hmm.. Voisin olla vaikka Harry Potterista Hermione? 

Minne haluaisit matkustaa? 
Jenkeissä olisi kiva käydä, monessakin paikkaa siellä. 

Missä tapasit puolisosi?
Me ollaan tavattu töissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti