17.11.2019

Isänpäivä 10.11.

Isänpäivänä me oltiin vain kotona, koska mun vanhemmat oli todella kipeitä, joten jätettiin suosiolla kyläily väliin. Joni meni Felixin päikkärien aikana käymään omalla isällään ja kun Felix heräsi käytiin taas lääkärissä tarkistamassa Felixin korvat, terveet oli.

Isänpäivän aamuna leivoin geishajuustokakun, tehtiin Felixin kanssa Jonille aamiainen ja annettiin lahjat. Felix oli tehnyt päiväkodissa hienon kortin ja avaimenperän. Minä taas tein Jonille joulukalenterin, jonka esittelen myöhemmin erikseen. Annettiin myös karkkirasia.

Omalle isälleni annoin lahjan vasta eilen. Annoin hänelle sellaisen kirjan, johon hänen pitäisi täyttää omasta elämästään asioita ja sitten palauttaa minulle kun kirja on valmis. Olen aiemmin antanut sellaisen myös äidilleni. Toivoisin niin kovin, että kummatkin täyttäisi oman kirjansa, koska minua kiinnosta niin paljon kuulla heidän elämästä ja ajatuksista. Eikä nyt tule mieleen kysyä kaikkea, eikä voi olettaa, että muistaisin kaikkeen vastaukset. Kirjan täyttö on myös oivaa puuhaa eläkeläiselle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti