26.1.2019

10 asiaa, joita et vielä tiennyt minusta

Keksin 10 asiaa joita ette varmaan tiennyt minusta, mutta kohta tunnette mut astetta paremmin! Kuvista sen verran, että ensimmäinen on uusi ja toinen kuva on melkein kaksi vuotta vanha.

1. Olen opiskellut Espanjaa yhden kurssin, ja osaan sitä edelleen yllättävän hyvin. 

2. Aloitin kahvin juomisen vasta noin 18-vuotiaana, vaikka koitin jo aiemmin opetella tykkäämään siitä. Nyt aamukahvi on aamun kohokohta!

3. Mulla on tosi huono nimimuisti. En ikinä muista kenenkään julkkisten nimiä, etenkään näyttelijöiden.. Naamat muistan todella hyvin, mutta nimiä en kertakaikkiaan muista.


4. Meillä on lapsuudenkodissa ollut kaksi gerbiiliä, Tiku ja Taku, sekä perhoskoira Tipsu.

5. Juon vettä aina pullosta, ja jääkaapista löytyy aina vähintään yksi vesipullo.

6. Oon aikamoinen haaveilija ja usein mietin, että mitä tekisin jos voittaisin esim. miljoona euroa. Lopputulemat on usein samat, mutta tykkään silti pohtia aina uudestaan.


7. Inhoan herätä tai tulla sotkuiseen kotiin, inhoan sotkua muutenkin. Laitan tavarat aina heti omille paikoilleen ja siivoan usein. Lelutkin siivotaan monta kertaa päivässä vaikka ne levitetäänkin monesti.

8. Olen ollut aina kiinnostunut horoskoopeista ja uskon niihin. En nyt tarkoita tällä niitä "päivän horoskooppeja"

9. En voi sietää myöhästymistä. Itse oon aina ajoissa oli mikä juttu tahansa, jopa lapsen kanssa.

10. Rakastan rutiineja ja aikatauluja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti