26.12.2017

Joulun kooste

Taas joulu tuli ja meni rauhallisissa merkeissä. Olin vanhempieni luona jouluaaton ja joulupäivän. Jouluna tuli syötyä hyvin ja paljon, vieläkin maistuisi jouluruoka! Mulla ei ole vielä ikinä tullut jouluruokaan kyllästymistä muutaman päivän aikana. Tänä jouluna en voinut nauttia kaikista pöydän antimista, mutta eipä se nyt niin haitannut ja maha tuli yli täyteen silti joka aterialla.


Olen aina pukenut jouluna jotain punaista ja nyt luulin, että tulee ensimmäinen joulu ilman punaista, koska kaikki punaiset vaatteet on paitoja, eikä mulla ole kunnolla sopivaa alaosaa perus paitojen kanssa..  Mutta, onneksi huomasin jouluaattoaamuna vaatehuoneen henkarissa Teneriffalta ostamani punaisen mekon ja se oli juuri sopivan kokoinen tämänkin mahan kanssa!

Tässä on rv 24+6

Sain paljon ihania ja mieleisiä lahjoja, saamistani lahjoista voi päätellä, että olen ollut hyvin kiltti tänä vuonna. Iso kiitos vielä kaikille lahjoista! Sain mm. Guessin laukun, nastakengät (polecatit), hajuveden, kynsien koristelusetin, korvakorut, paljon kynttilöitä, lakanan, sukkia, legginssit, shampoota, koristetyynyn, erinlaisia ihonhoitotuotteita ja suklaata.
Alankin nyt heti testaamaan kynsien koristelusettiä ja siirrän tämän hetkisestä laukusta tavarat uuteen Guessiin. ❤


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti