5.3.2017

Pohdintaa häälehdistä

Tykkään todella paljon lukea lehtiä ja tietysti nyt on tullut hommattua myös jokunen häälehti. Aina kaupassa käydessä, tarkistan onko tullut uusia häälehtiä mitä minulla ei vielä ole. Mun harmikseni niitä on todella vähän, tai sitten kaikki on aina loppu kun minä pääsen lehtihyllylle.

 Mielestäni häälehdistä puuttuu jotain, olen odottanut niiltä enemmän. Tuntuu, että kaikissa lehdissä on täysin samat aiheet ja samat korut ja puvut esiteltynä ja kaikista tietty kalleimmat versiot. On lehdissä paljon hyvääkin ja hyviä juttuja, mutta mun makuun liian vähän. En tarkkaan osaa edes sanoa mitä kaipaisin, mutta esimerkiksi eri näkökulmia häihin, erinlaisia ideoita teemoista, eikä vain "tämän kesän häätredistä". Juttua voisi olla myös pienen budjetin häistä, kuinka voi itse tehdä ja mistä säästää, koska ei kaikilla ole varaa palkata hääsuunnitelijaa tai valita kaupasta kalleinta sormusta. Tuntuu, että lehdissä suurin osa on aika suureellista ja kallista. Voi toki olla, että näitäkin mainitsemiani juttuja on jossain lehdissä, mutta mä en ole törmännyt yhteenkään.

Olenkin hakenut inspiraatiota muualta, kuten blogeista. Ikävä huomata, miten blogit ovatkin ajaneet häälehtien edelle. Toisaalta se on myös hyvä juttu, koska ne on helpommin kaikkien saatavilla, ja helposti voi fiilistellä vaikka maapallon toisella puolella järjestettyjä häitä. Vaikkei häälehdet ihan kolahda muhun, niin aion silti ostaa ja lukea niitä, koska joku lehti voi vielä yllättää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti