16.3.2019

Missä oon ollu?

En oo pitkään aikaan kirjotellut, koska latasin noin kuukausi sitten Cmoren ja oon katsonut ihan hulluna sarjoja ja jaksoja ennakkoon ja aloittanut katsomaan sarjoja joita en aiemmin ole jostain syystä katsonut. Oon vaan niin pahasti koukussa sarjojen katsomiseen! Nyt olen katsonut mm. Aallonmurtajaa, Onnelan toista kautta, Robaa, Youngeria ja Salkkareita. Eli kun Felix on nukkunut niin mä oon istunu visusti naama kiinni telkkarissa... :D

Telkkarin katsomisen lisäksi ollaan Felixin kanssa otettu ilo irti takatalvesta, eli pulkkailtiin ja leikittiin lumessa. Ollaan myös oltu paljon kahdestaan, koska Joni oli alkukuussa viikonlopun Ruotsissa venemessuilla ja tällä viikolla Joni oli kolme päivää Tampereella kouluttautumassa.

Kerroin aiemmin olleeni flunssassa, no ehdin olla noin viikon terveenä, ja tulin uudelleen kipeäksi venemessujen aikana! Tuo parin viikon sairastaminen sai mut enemmän koukkuun sarjoihin kun oli pakko levätä kaikki hetket kun Felix nukkui. Ja nyt Joni valittelee taas kurkkukipua.. Toivottavasti tää kierre loppuis, ja tietty pääasia olis että Felix pysyis terveenä (kopkopkop).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti