2.4.2016

Kiirettä on pitänyt

On vierähtänyt paljon aikaa sitten viime kirjoituksen, mutta siihen on syynsä. Nimittäin mun yksi läheisimmistä ihmisistä on sairastunut ja ei tiedä yhtään mitä tuleman pitää. Olen ollut todella murheissani ja vieraillut hänen luonaan päivittäin ja koittanut samalla hoitaa muut velvollisuudet, kuten työt ja kotityöt.

Murheen keskellä on myös tapahtunut kivoja juttuja mitkä on saanut ajatukset välillä muualle, me kirjoitimme kauppakirjat ja nyt olen onnellinen talon omistaja yhdessä mieheni kanssa. Remontin pitäisi alkaa ensi kuussa ja ikkunat on jo tilattu, eli ikkunoista homma lähtee käyntiin! Olen myös ollut pari kertaa kaupoilla noin terapia mielessä, ja olenkin löytänyt kivoja juttuja. Rehellisesti sanottuna alkaa vaatehuone ja kaapit jo pursua ja iso läjä vaatteita on vielä ostoskassissa, eli ei lisää vaatteita tähän osoitteeseen! Ellei todella hyvää syytä löydy, miksi joku pitäisi ostaa.

Pääsiäinen tuli hyvään saumaan kun sai rauhassa levätä ja kerätä omia ajatuksia ja mulla kävi ensimmäiset virpojat kun olen asunut omillani! Olin ihan häkeltynyt ja hymyilin vain kun he virpoivat. Olin muutenkin hyvin valmistautunut kun suklaatkin vein valmiiksi eteiseen, jotta ehdin nopeasti avaamaan. Sain heiltä hienon ja paljosti koristellun oksan!

Palailen seuraavaksi hyvän ja helpon suklaakakun ohjeen kanssa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti