12.8.2015

Muutto lähenee

31.8. eli 19 päivän päästä muutan mieheni luokse asumaan. Ajatus tuntuu jännittävältä, vaikka sitä on mietitty ja puhuttu vuosi. Ollaan molemmat ihmisiä jotka ajattelee järjellä (ehkä liiaksikin), siksi tämä muutto on lykkääntynyt, koska on vain miettinyt asian joka kantilta. Kuitenkin ehtoina muutolle oli säilytystilan lisääminen -> vaatehuone. Vaatehuonetta alunperin piti alkaa rakentamaan jo tammikuussa, mutta aina tuli jotain muuta ja se jäi. Ehkä hyvä niin, koska nyt lomalla on ollut hyvin aikaa rakentaa sitä.

Olen asunut pian kolme vuotta tässä asunnossa ja olen alusta asti tykännyt asua täällä niin sijainnin, koon/pohjapiirrustuksen ja hinnankin takia. Lähinnä siksi omalta osaltani pitkitin tätä muuttoa, koska yksinkertaisesti rakastan asuntoani. Kolmessa vuodessa tästä on tullut oikein rakas koti minulle. Itken varmaan paljon kun olen täällä viimeisiä kertoja ja varsinkin kun suljen oven viimeisen kerran.. Mulla kävi todella hyvä tuuri kun mulle tarjottiin  just tätä asuntoa ensi asunnokseni, parempaa en olisi voinut toivoa!

No entä pelottaako yhteen muutossa joku? - Ei sinäänsä, koska ollaan jo noin pari vuotta oltu kuin asuttais yhdessä kahdessa asunnossa ja jos sattuis menemään sukset ristiin niin pääsee sieltä aina pois. Uskon että yhteiselomme virallisesti saman katon alla sujuu hyvin.

Muuttamiseen kuuluu myös aina paljon asioita joita tulee hoitaa ja "stressiä", että ei kai vaan postit mene vanhaan osoitteeseen, vaikka on ilmoittanut ajoissa osoitteen muutoksesta. Ja tietty myös pakkaaminen ja tavaroiden kuljetus ja kanto. Se ei mua kyllä haittaa se on ihan okei, varsinkaan kun ei ole tavaraa niiiiin paljoa ehtinyt kasaantua. Välimatkaakin on vain 6,7km!

Tähän samaan syssyyn tulee vielä toinen iso muutos työ rintamalla, joten paljon uutta ja jännittävää on luvassa. Tähän vuoteen mahtuu paljon muutoksia, toivottavasti pelkästään hyviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti