19.4.2015

Catch up

Pari viikkoa on menny ihan hujauksessa, paljon menoa, kiirettä, muutosta ja kipeyttä! Tällä kertaa kipeenä en oo ollu minä, kopkopkop!

Viime viikon perjantaina kävi "käsky" lyhyellä varoitus ajalla katsomaan the voice of finlandin semifinaalin live lähetystä paikan päälle ja tottakai mä suostuin heti siltä istumalta. Ennen lähetystä käytiin torressa syömässä mahat pinkeeksi.



Raskaan hampurilaisen jälkeen vaniljajäätelö oli täydellinen vaihtoehto!
Tvof oli hienoa kokea paikan päällä ja meillä oli hyvät paikat siinä sivu katsomossa, näki hyvin lavalle ja myös näki tähtivalmentajat. Kyllä televisiossa kaikki näyttää paljon suuremmalta..


Lauantain suunnitelmat muuttui äkisti kun mieheni tuli kipeäksi ja sairasti koko viikon! Koputtelin viikon puuta ja hinkkasin käsiäni taukoamatta etten vain saisi tartuntaa. (Tälläkin hetkellä koputtelen).

Tämän viikon perjantaina olin äitini kanssa katsomassa leffassa Cinderellan, oli muuten tosi hyvä ja sen jälkeen mentiin ricoon syömään. Tällä kertaa päädyin maalaissalaattiin ja jälkkäriksi mariannesulkaamoussea, nam.


Lauantaina menin ystäväni kanssa skanssiasiin, pakko sanoa että tein taas hyviä ale löytöjä! Tulee aina hyvä mieli kun löytää kivoja juttuja tavallista edullisemmin. :) Sekä tässä on mulle epätyypillisiä ostoksia nimittäin kukka toppi, en ensin meinannut edes kokeilla, mutta onneksi kokeilin koska se oli oikein nätti. Kultainen koru - käytän lähes aina hopeaa. Vesimelonin väriset housut - pukeudun  yleensä tummaan. Kengät ne on sentään suoraan mun näköset omasta mielestäni. Normi hintaan lähti mukaan kynsilakka ja rintaliivit.


Tällä tumman sävyisellä lookilla olin liikkeellä.


Loppuun vielä haluan päivittää viime postauksen tiimoilta liikunnasta eli olen päässyt askeleen eteenpäin.. Tiistaina kävin reilu 5km lenkillä! Monen korvaan saattaa kuulostaa hölmöltä ja normaalilta, mutta mulle se oli saavutus. Aktiivisuusranneke on tuloillaan, ajattelin siitä saavani lisä motivaatiota. Toivotaan että se tulisi jo parin viikon sisään, jotta saisin hyödyntää sitä!

Palailen pian ilmoitusluontoisella asialla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti