18.7.2016

Viime viikkojen ruokalistalta

Viime viikkoina on tullut herkuteltua kaikkea hyvää ja uuttakin. On tullut tehtyä mun uutta lemppari broileri-halloumjuustopizzaa, jälkkäriksi suklaaseen dipattuja mansikoita ja uutuutena kokeilin Fastin protsku pannareita ja oli ihan älyttömän hyviä! Ostin aluksi pienen "testeri" pussin, mutta aion mennä ostamaan ison purkin niin riittää pidemmäksi aikaa.




Vietin nimipäivää lauantaina 9.7. ja jokaisena vuotena äiti on tehnyt mulle mansikkakakun nimppariksi. Tuona viikonloppuna he menivät mökille ja mä jäin tänne ja mietinkin mielessä, että on ensimmäinen nimipäivä kun en saa mansikkakakkua, mutta mun onneksi kun tulin töistä kotiin ja avasin jääkaapin niin tadaa siellä oli mulle kakku, joka oli tehty enemmänkin kääretortun näköiseksi! Kermavaahtoa ei ihan riittänyt päätyihin asti, mutta ei se mitään, hyvää oli kuitenkin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti