22.3.2015

Vaatteet kiertoon

Aloin läpikäymään mun vaatehuonetta ja tällä kertaa vuorossa oli yläosat. Housut ja mekot kävin läpi jo tammikuun puolella ja sain karsittua niistä yhteensä 6kpl, se on mulle paljon!
Mun vaatteet on suurin osa vähän käytettyjä, ostan sit ne hengaa kaapissa ainakin vuoden tai yli kunnes siivoon ne pois. Joskus lahjotan kavereille, heitän roskiin tai yleensä vien uff:in keräykseen. Kirppis pöytää oon harkinnu, mutta liian "työläs" mulle ja mulla ei tuu kerrallaan niin paljon vaatteita että kannattais ottaa viikoks kirppis pöytää.

Nyt ajattelin laittaa tänne muutamia esille jos joku huomaa ja kiinnostuu näistä. Jos ei muuten niin DIY ainesta osassa on.. Keväämmällä varmaan otan itsemyynti pöydän päiväksi täältä Turusta, ellei joku nyt löydä tätä kautta ja omi näitä ja kerään sitte lähempänä lisää tavaraa myyntiin.

Esillepano on aika heikko, ei anna oikeuksia kaikille vaatteille. Tässä osa, lisää on kassissa! Kaikki lähtee pilkka hintaan!

Takana kultainen vetoketju



En muista ostopaikkaa, koko M







Selkä avonainen, hihat kiristettävissä




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti